Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 00:24:39 MET

"Radio Erewan" <radek_at_cdrom.pl> wystukał
(news:a4u1mv$jjd$1_at_news.tpi.pl):

> Ja napisałem jak jest, a nie jak byś chciał by było. 40% komputerów
> z AMD ma potencjalnie problem z USB.
Mylisz procesor z niektorymi modelami plyt glownych _niektorych_
producentow. Przez mnie przeszlo 150-200 komputerow z procesorem AMD i
_zaden_ nie mial problemow z USB.

Co do begina - ustaw sobie wyswietlanie cytatow i naglowkow mniejsza
czcionka. Gdybys o tym nie napisal to nawet bym nie zauwazyl.
Pozdrawiam
Egghead