DVD-ROM ASUS E608 i Error code 8090000D

Autor: Dash (dash_at_dasz.org)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 23:48:37 MET

Witam,

Mam DVD-ROM ASUS E608. Po zainstalowaniu Windowsa XP wyskakuje mi taki blad
przy probie uruchomienia programem Power DVD (innymi tez):

Error code 8090000D
An unexpected copy protection error has occurred. Unable to play disc.

Przekopalem sie przez rozne strony www, ale nie znalazlem konktretnego
rozwiazania tego problemu. Ale napotkalem sie z postami od ludzi z
identycznym problemem.

Dodam, ze przy poprzednim systemie WinME wszystko dzialalo idealnie.

Czy ktos moze ma (mial) taki problem i go rozwiazal?