Re: karta muzyczna i glosniki

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 23:18:27 MET

Użytkownik "gLiNa" <glina2_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości

> Coz za bzdury.

sygnal jest znacznie czystszy i lepszy - wystarczy przy tych samych
ustawieniach glosnosci zmienic karte zeby poczuc roznice. Jak mi ryknal
piorun przy odpalaniu to myslalem ze spadne z krzesla. Skonczylo sie na tym,
ze slucham muzy przy 30% wzmocnienia na amplitunerze i 3% na winampie z
wczesniejszych na live 30% na 20%.

> A to odszumianie o ktorym mowisz to czysty software. (plugin directX, da
sie
> nawet go zapuscic pod livem)

powiem szczerze ze nie sprawdzalem czy ma support na sprzecie

> Ja tez uwazam ze roznicy na glosniczkach komputerowych absolutnie nie
> uslyszy.

absolutnie.... warto sprawdzic.

--
lobo_at_space.pl