Re: Problemy z Zoltrix Spirit ?

Autor: komp (przewoz_at_go2.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 23:00:45 MET

> CZy ktoś spotkał się z problemami przy instalowaniu w/w modemu ?
> Proszę o uwagi i doświadczenia.

Tak i to nie raz. Przy instalce Windy, czasami pojawiały się nie wiadomo z
kąd konflikty, albo inne świństwa. Kiedyś kilka razy przekładałem modem z
jednego PCI do drugiego, zanim zaczęło działać tak jak powinno. To chyba
wina chipseta Conexanta, bo u koleżanki instalowałem modem (nie Zoltrix, ale
na Conexancie) po instalce Windy i też miałem problemy. Ostatecznie jakoś
działa w obu przypadkach.