Re: Spowalniacz kompa pod DOSa

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 21:57:35 MET

"Michał Wysocki" <mwsoft_at_satkabel.com.pl> wystukał
(news:a4tvuc$414$1_at_news.tpi.pl):

> szukam czegoś co spowolniło by mi programik dosowy do poziomu np
> 486DX-66 narazie wywala błąd 200 (dzielenie przez zero) i tyle -
> wyłączenie cache pomaga ale dalej działa zbyt szybko.....
> mój proc to cel 566 @ 850
> nie ma grupy o MSDOSie więc darujcie sobie NTG

NTG - zmien sprzet na starszy ;)
Zamiast spowalniac potraktuj execa latka na ten blad, powoduje trwala
modyfikacje pliku i mozesz go odpalac na prockach nawet >1 GHz. Linku
nie podam, ale jak chcesz to wal na priv.
Pozdrawiam
Egghead