I.E. 6.0????

Autor: baZyl (bazylook_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 21:34:36 MET

Czy ktos moze mi powiedziec co jest przyczyna, ze IE 6.0 przedtem 5.5 (nic
nie pomogla zmiana) nie zachowuje ustawien dot. polaczenie internetowego.
Mianowicie. Gdy uruchamiam IE to nie wybiera mi polaczenie, gdy w
ustawieniach zmienie wybieraj za kazdym razem polaczenie to wszystko jest
o.k. dopoki nie yjde z IE i uruchomie je ponownie, a on wraca do ustawienia
nigdy nie wybieraj polacznie??? i tak za kazdym razem? co jest przyczyna?
nie chce mi sie przeinstalowywac win'a??

pozdor
baZyl
TX
p.s. w miare mozliwosci na e-mail prosze