Re: Abit BH6 i Celeron 1000

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 21:15:36 MET

Użytkownik "ProfiK" <test_at_test.pl> napisał w wiadomości
> Czy to będzie razem chodzić (od razu czy potrzeba zrobić upradge BIOS-u
lub
> przelotka z ustawianiem napięć, itp.), a jeśli nie to jaki najszybszy
> Celeron pójdzie na tej płycie.
>
> --

Powinno isc bez problemu - upgrade BIOSu konieczny jezeli nie miales zadnego
wczesniej
Max Celek dla tej plytu to 1100 (koniecznie stara wersja - nie T - chyba ze
chcesz gruba kase na przejsciowke wywalic)

Aha mozna go oczywiscie jeszcze troszke podciagnac. U mnie Celek 1000_at_1260
(bios nie potrafi wyswietlic i pokazuje przy starcie 1150 mimo ze ustawienia
10x126 ale wszystkie programy pokazuja 1260Mhz)
Napiecia ustawiasz z poziomu BIOS'u

Pozdrowienia
ZenoN
maciej_at_kris.mpnet.pl