CD z oprogramowaniem do skanera Logitech

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 20:25:04 MET

Witajcie dobrzy ludzie

Poszukuje oprogramowania do skanera recznego Logitech ScanMan Color
2000 w wersji angielskiej lub polskiej, mam tylko wersje francuska,
niemiecka i
wloska i jakos zadna z nich nie przypadla mi do gustu. Jesli ktos ma
takowe prosze o e-maila. W sieci nic sensownego nie znalazlem.
Producent Logitech w dziale download ma manuale ale tez bez
angielskiego. Jest jedna strona na ktorej mozna zamowic CD z
oprogramowaniem ale to kosztuje 12.5 USD plus koszt przesylki
z Kanady.

pOSdrawiam
        Jacek