MP3 CAR Player

Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fm)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 19:53:44 MET

Do budowy mam dwie alternatywy ( Systemy )

1 Windows :)
2 DOS

AD 1:) Jeżeli chodzi o Win to wszystko działa łącznie z wyświetlaniem
wszystkiego na LCD + pilot IR( Winamp ). Ale mam poważny problem. Mogę
odsłuchiwać MP3 z HDD i CD ale tylko te które mam zdefiniowane w playliście.
A kiedy zachce mi się włożyć nowy CD z muzyką to nie mam możliwości
automatycznie zaczytać jej całej zawartości bez podłączenia MON i ręcznego
zapodania. A co z wyjęciem CD podczas grania, miły niebieski ekran, a LCD
czysty jak łeska a ja nie mam pojęcia co się dzieje na kompie.
AD )) Wszystko działa łącznie z wybieraniem napędu do odtwarzania MP3 jest
spox. Tylko w dosie nie mam możliwości czytania długich nazw z MP3 a w ID3
są naprawde rórzne bzdury a czasami na niektórych CD wogóle ich nie mam i tu
rodzi się pytanko: czy program musi mieć możliwość odczytu długich nazw
plików ( program to MPXF ) czy wystarczy że system rozpoznaje dł. nazwy.
Drugie pytanie pod dosem katry dzwiękowe emulują najwyrzej SB PRO ( 8 bit ),
szczerze mówiąc MP3 w 8 bitach i 22KHz nie brzmi ciekawie więc czy trzeba
mieć kartę dzwiękową SB 16 ( albo wyrzszą ) czy istnieją jakeś programy za
pomocą których można to obejść.