Re: Komp do DivX ???

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 17:06:57 MET

"Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote in message

> Użytkownik "Pawel Galinski" <gallp_at_wp.pl> napisał w wiadomości

(procek,pamiec,grafika,hdd)
> [...]
> ostatnio robiłęm maszyne znajomemu na Intel BX Abit BE6 z celkiem 333A
> (DivX'y chodzą)
> a innemu na celku 400 i Ali MAgic Pro (jakis shit PC Chips) nie chodzi
> prawie nic !!!
> podobnie z Sis'em i innymi płytami tamtego okresu !!!!!!
>
> co do PII 233 266 czy nawet P233MMX - to powiem ze owszem niskie
> rozdzielczości moze i pójdą !!! ale film w dobrej jakości to napewno nie
!!!
> (tu raczej pozostaje VideCD i mpg)
>
> karta graficzna - raczej byle co z rozsądnym trznsferem od S3 Virge

No wlasnie... Watek sie rozwinal, a chyba nikt nie powiedzial tego co jest
rownie wazne. BARDZO DUZO zalezy od tego ile rownoczesnie z filmem bedzie
odpalonych innych procesow. W Win95 i Win98 spokojnie moze byc tylko jeden -
Explorer.exe. reszte spokojnei mozna zakonczyc, zeby jak najbardziej
odciazyc procesor. ALe jak chcesz takiej sztuczki probowac pod NTkiem albo
W2k - moze byc nedza.:)
Pozdrawiam!
MA