Re: jaka plyta?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krzys-iek_at_-----wp.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 17:00:26 MET

> I tu pojawia sie problem. Kolezanka uparla sie na P4 a ja w ogole nie
siedze
> w Intelu. Chodzi o to aby byla to jakosc za rozsadna cene. Gdyby chodzilo
> AMD nie mialbym problemu.
> pozdr

kup jej 1.5 + sdramy + jakis ECS plytka , kolezanki wszelkie co znam w
porywach ukladaja pasjansa wiec bedzie az nad to. Aha zasilacz nowy :) jesli
to nie asusek to wiekszosc chce nowy zasilacz z dodatkowa wtyczka zasilajaca
do niby mniej pradozernego p4 hehehe

jedyny sensowny p4 to nortwood bo tylko on ale tylko podkrecony ostro da
pobija AMD.