Re: Maxtor 40 GB 7200 obr. czy Baraccuda IV 40 GB?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krzys-iek_at_-----wp.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 17:03:28 MET

Użytkownik "peterd" <peterd_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Obecnie mam 3 Seagate`y i jestem z nich zadowolony ale na grupie często
> słychać , że baraccudy IV mocno się grzeją.

ludzie jest ciepla ale jajecznicy nie zrobisz :)) co za panika :) ?

> że jest cichszy i mniej się grzeje

jakies pierdy :) b4 nie slychac wiec co on slyszy ? kot ?

> 133 - to tak na przyszłość bo narazie mam płytę ATA 100).

spokojnie on nie przekracza ata100 i jeszcze mu brakuje sporo. to marketing.

> Proszę szanownych grupowiczów mających do czynienia z tymi dyskami o radę,
> który wybrać?

obojetnie jaki chcesz, a niech je wlaczy ci i zobacz ktory cichszy. B4
bedzie lekko woliejsza (szczgolnie czas dostepu). oba b. dobre.