Re: jak postępować z Compaq 'em???

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 16:56:12 MET

"Piotr Kuskowski" <kusyp_at_box43.gnet.pl> wrote in message
> Trafiłem na Compaq i koniec. Po sformatoraniu dysku wszystko staneło.
> Przypomniałem sobie że w tych sprzętach jest dziwacznie z biosem i nie
można
> kasować całego dysku - czy tak?
> A więc jak ożywić to pudło i czego potrzebuje???
>
> Strzsznie zagadkowy to komputer.
>
> Dodam że jest to desktop.
>
> Z góry dziękuję.
>
> Piotr

Fakt, sprzet jest nieco inny niz wszystkie - ale na tym wlasnie polega jego
uroda.
Moze gdybys powiedzial cos wiecej na temat tego jaki to jes model bylbym w
stanie powidziec cos wiece... Bo generalnie nawet jak zdejmiesz ta ukryta
partycje diagnostyczna (o ktorej rownolegle ze mna napisal GLide) to Compaq
zawsze powinien wstac z zaladowanymi do BIOSu ustawieniami defaultowymi
(czyli autowykrywanie HDD, Bootowanie ze wszystkiego po kolei i tak dalej).
Jesli nie wstal w ogole to sprawa jest dosc dziwna... Probuje przynajmniej
czytac dyskietke???
W kazdym razie na pewno nic mu nie jest.
Podejzewam, ze raczej nie zdjales partycji diagnostycznej, bo pisales tylko
o formatowaniu. Sprobuj wejsc do Setup'u (bodajze przez F10) i sprawdzic
Boot Order.
Powodzenia!
MA