Re: Kontroler RAID IDE...

Autor: Lee (wingchun_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 14:36:51 MET

> Tak. Promise i Adaptec takie robi. Jak zobaczy cene to zwatpisz :)

Tak ?? ciekawe ja mam zwyklego Ultra 66 Promisa - przerobionego na Fast
Ultra 66 czyli zwylky kontroler ATA 66 na Raid ATA 66 - wystarczylo wlutowc
maly rezystorek i zmienic bios :)) Koszt ? cena Ultry 66 + rezystor i koszt
polaczenia z internetem celem scišgniecia biosu i instrukcji jak dokonac
modyfikacji nota bene wszystko jest na www.tomshardware.com.pl cyz jakos tak
(z pamieci pisze)

> A takiego nie ma. Drivery musza byc. :)

Ciekawostka - ten moj Raid w dosie zadnych driverow nie sa potrzebuje

> Linuxa ma wlasny raid. I dziala on dosc dobrze.

Majac Raid Promisa i 2 dyski mozna zrobic mirror lub stripping, zas 4 dyski
albo stripping na 4 dyskach albo na 2 stripping a na 2 mirror tego
strippingu - wszystko ladnie opisane na tomshardware

> Bo HPT370 nbie jest kontolerem RAID. To jest zwykly kontroler
> IDE na dodatek niezbyt udany.

z tym sie zgodze jakos nie przepadam za kontrolerami HPT370 i innymi -
prawde mowiac wg mnie liczy sie tylko Promise

Pozdrawiam
Robert