Re: USB a PC-CHIPS M726

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 14:00:16 MET

Hej

Użytkownik "Blesso" <blesso_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> jest w/w plyta i kabelek USB (wymontowany z obudowy Codegen)
> plyta ma zlacze do podlaczenia "dedykowanego" zlacza USB+ PS/2
> ale oczywiscie nie posiadam takowego
> a ten codygenowski kabelek opisany jest : +5V, -D ,+D, Ground
> ale niestety zlacze USB na plycie jest nieopisane (manual do niczego)
> CZy ktos z Was moze podlaczal USB do plyty PC-CHIPSa ?
> Da rade?
> Jak to podlaczyc ?

ja niestety mam to "dedykowane" zlącze wiec nie za wiele Ci pomogę. Ono jest
najprawdopodobniej takie samo albo do wszystkich PCChipsów albo co najmniej
do wszystkich 7xx wiec moze uda ci sie je jakos skombinować? Moje jest z
748-ki rodziców (oni nie maja zadnego urzadzenia USB ani PS/2 wiec sobie
"pożyczylem" :) ) . Niekiedy mozna toto kupic na gieldzie komputerowej w
Warszawie - jest tam takie stoisko z wszelkimi kablami USB, gosciu co je
prowadzi wie o tym sporo, mi przy różnych plytach dobrze doradzil kilka razy
jak podlaczyc taki kabelek, pare razy mial zdaje sie tez to oryginalne
złącze. Poza tym Centralna Gielda Elektroniczna (przejscie podziemne kolo
GUS-u), stoisko nr 1 albo 1a - tam kiedys kupilem taki "modem" do PcCipsów i
zdaje sie ze te złącza USB tez wtedy byly (ale jak mi bylo potrzebne to juz
nie bylo i musialem podkrasc rodzicom) :(

--
Pozdrovionka
Speedy