Re: Jaką kartę grafiki zakupić ?

Autor: Wlodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 13:22:35 MET

Geforce2 MX400 64MB - najkorzystniej cena/wydajnosc, moze byc z TV-OUT.
Poza tym tak naprawde to do ogladania filmów jest ci potrzebny szybszy
procesor - nie mówiac juz o montazu video.
RAM - co najmniej 128, natomiast 256 zupelnie wystarczy, zreszta wiecej niz
256 RAM nic ci specjalnie nie pomoze bo Windows i tak bedzie to zrzucal na
dysk.
Jesli masz dysk ATA66 lub wiecej - to przynajmniej na razie wystarczy :).
Reasumujac przede wszystkim zmien procesor na szybszy.

Uzytkownik "Rajdek" <rajdek_at_skrzynka.pl> napisal w wiadomosci