combo dvd+cdrw

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 13:01:00 MET

czesc,

wiem, ze bylo to juz wiele razy przerabiane, ale ja mam troche inne
podejscie;)

otoz potrzebuje czegos takiego, co pozwalaloby mi odczytywac dvd i nagrywac
kompakty mniej wiecej kilka razy w miesiacu - nie bede wypalal setek plyt
ani pozyczal codziennie filmow na dvd. chce po prostu miec mozliwosc
korzystania z tych nosnikow raz na jakis czas. no i mam pytanie: jak to
zrobic, zeby bylo jak najtaniej (wliczajac ewentualne koszty serwisowania
zlomu). co i za ile mozna kupic?

oprocz tego w zestawie bedzie dzialal moj stary dobry cdrom: teac 16x;) btw
to jest chyba najlepszy cdrom z jakim mialem w zyciu do czynienia

pozdrawiam wszystkich,

kuba