Re: Pytanie o InCD?

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 12:40:52 MET

Jeśli będzie to Winda XP - to powinien widzieć struktury zapisane na CD-R i
CD-RW pakietowo!
Jeśli są to inne systemy to np starsze windy nie maja zaimplementowanej
obsługi czytania, bądz nagrywania pakietowych CD-R i CD-RW - trzeba wgrać
specjalne programy umożliwiające odczyt (bądź nagrywanie - w przypadku
posiadania nagrywarki)

A teraz sprawa sprzętowa - niektóre starsze napędy - np CDROMy nie czytają
płyt z niezakończoną sesją, bądź płytek CD-RW - tu może istnieć przeszkoda.

Poczytaj o pakietowym nagrywaniu ! np www.cdrinfo.pl

Slaff