hp 960 i 970 problem usb

Autor: Green (smigacz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 11:00:47 MET

Witam,
Wiem, ze problem byl juz omawiany wielokrotnie, ale wroce do niego.
Sytuacja jest taka.
Drukarka to HP 960
Nie wiem jak to bylo instalowane za pierwszym razem na USB, bo cos paniom
nie wychodzilo
i w koncu zainstalowaly na LPT. Ale jak ja sie do tego zabralem - w/g
instrukcji, odlaczony kabel itp.
to niestety program instalujacy po wyborze USB jako medium stwierdza tylko,
ze drukarki nie ma,
ze nalezy ja podlaczyc lub wybrac inny port. A drukarke podlaczam i to
wlasnie w tym momencie, kiedy program kaze.
W menadzerze urzadzen pojawia sie wtedy w "Nieznanych urzadzeniach" HP
DeskJet 960c, ale z tym nic sie
nie da zrobic. Głowny koncentrator USB tez pokazuje, ze jest podlaczone
nieznane urzadzenie, i ze bierze
2 mA itp. USB jest ok, bo dziala na nim rowniez skaner. Na kablu od skanera
podlaczonym do drukarki sytuacja jest identyczna.
Na LPT wszystko chodzi pieknie.
W moim kompie (HP 970Cxi) sytuacja jest identyczna. Z tym, ze ja musze
drukowac po LPT ze wzgledu na stary DOSowy program.
Ale kiedys jak chcialem potestowac drukowanie USB to klopoty mialem takie
same. Zna ktos rozwiazanie tego problemu?

            Piotr Smigielski / Green