Re: Jaka 17-tka?

Autor: Bercik (huberts_at_go2.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 10:05:07 MET

Proponujesz CTX a naprawiales takiego kiedys?
Proponuje raczej bardziej popularne monitory na rynku aby pozniej nawet po
gwarancji nie bylo problemu z czesciami do nich tak jak jest w przypadku
CTX, chcialem naprawic 15" ale niestety czesci zaminnki jak na lekarstwo a w
autoryzowanym serwisie bardziej oplacalo sie kupic nowy.

Jak sa jakies pytania chetnie odpowiem

Hubert GG: 3809