NVIDIA BIOS Editor,podkrecilem karte ale prog.pokazuja 200/167??

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 09:44:55 MET

Czesc
Ostatnio zapragnalem na stale zwiekszyc taktowanie mojej karty graficznej
(MSI Geforce2 MX 400 64M TVOut) wgrywajac zmieniony prze zemnie oryginalny
bios od tej karty.Do tego celu uzylem programu :"NVIDIA BIOS Editor"
zgrywajac wczesniejszy bios a nastepnie zmieniajac w nim taktowanie na
wieksze w zakladce od karty i zapisujac do pliku. Cala operacja sie udala
ale gdy instaluje jakis program do "podkrecania" karty grafiki, widnieje w
niej defultowo ze karta chodzi na 200/167 Mhz a wiec nie tak jak ma
defultowo zapisane w nowym biosie ktory mu zflaszowalem 233/190.
Powiedzcie mi czy karta dziala z moimi ustawieniami czy nadal jest taktowana
tak jak wczesniej. Gdy odczytuje NVIDIA BIOS Edytorem zapisany w CMOSie
mojej karty uprzednio przezemnie wgrany bios w zakladce rodzaju karty mam
233/190 a wiedz tak jak ustawilem ale programy od Nvidi wykrywaja ja jako
200/167.
Pomuzcie.