Re: podkręcanie GF2 MX 400 Prolink ( 64 MB )

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 09:10:53 MET

Użytkownik "Zrathen" <zrathen_at_zrathen.mine.nu> napisał w wiadomości
> pujda
>
> :)
> dzięki za info ...
> nie jestem pewny co do tych pamięci ale:
> core działa już na 240 MHz
> ram na 198 MHz ... wszystko wygląda OK ...
> 3D Mark nie wiesza karty więc jest chyba dobrze...
Zapusc jakas dobra gre na kilka godzin jak Ci sie nie zawiesi komputer to
znaczy ze wszystko jest ok! i sprawdz czy nie masz przeklaman na ekranie jak
ustawilem wyzsze taktowanie pamieci to mialem przeklamania mi przy 240 Mhz
wytrzymuje tylko pare minut potem w czasie grania potrafi sie zawiesci ale
byc moze to wina chlodzenia, mam przyklejony radiator i nie ma uchwytow aby
go przykrecic a wiatrak zamontowalem sam od 486tki ;)
Z moich obserwacji MX 400 jest juz zaslaba karta w najnowszym Wolfsteinie na
poczatku gry zawsze troszke szarpie.