Konwersja partycji

Autor: Jacek (g5_at_elektron.pol.lublin.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 09:02:59 MET

Witam
Mam następujący problem:
Pracuję na dwóch systemach Win ME i Win Xp. Z poziomu XP dokonałem konwersji
partycji z FAT 32 na NTFS. Nie było problemów. Obecnie chcę powrócić do FAT
32. Instrukcje twierdziły, że konwersja w drugą stronę jest niemożliwa.
Sięgnąłem więc po Patition Magic ver 7. Już na samym początku pojawia się
błąd Error #1681 Data is compressed or sparce ... Komunikat ten pojawia się
bez względu na to, z jakiego systemu uruchomiony jest Partition Magic. Co
może być tego przyczyną.

Bardzo dziękuję za wszelkie wskazówki.
Jacek