Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Radio Erewan (radek_at_cdrom.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 02:43:53 MET

". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek_at_-----wp.pl> wrote in message
news:a4s84i$8bl$1_at_news.tpi.pl...
> koles amd nie robi czipsetow z napisem VIA, sam procek jest super, kwestia
> chipow VIA - co ci nie dziala ?

Odpowiadam tylko na pytanie czym się kierowałem. W tym przypadku tylko
płyciznami w kieszeni. _I nie ma o czym dyskutować._

Wyluzuj Krzysztofie. W końcu zostałem przy XP, nie? Po bojach z VIA
utwierdziłem się jedynie w przekonaniu, że AMD to procesor dla dłubków. Ja
się do nich zaliczam, aczkolwiek cenię sobie bezproblemowośc. Powiedzmy, że
zdrobiłem mały eksperyment.
Biorąc pod uwagę rynek wtórny, to poniosę niechybnie koszty tego
eksperymentu, bo nie dość, że trudno znaleźć tanią i sprawną konfigurację
dla tego procesora, to upłynnienie komponentów za rozsądne pieniądze w
perspektywie powiedzmy 12-18 miesięcy będzie można między bajki włożyć.
Siakoś Athlony na rynku wtórnym kiepawo stoją.

Pozdrawiam
Radek