Re: Czy Athlon-y XP maja zabezpieczenie przed przegrzaniem?

Autor: Grzegorz (grzegorz_si_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 23:35:36 MET

> Zamierzam kupic Athlona XP 1600+, czy modele XP maja juz
> zabezpieczenie prze przegrzaniem/spaleniem?
> Interesuje mnie to, czy kiedy padnie mi wentylatorek to procek sie
> nie spali, tylko zawiesi?
AThlony XP maja zintegrowana diode termiczna jezety tylko zamontujesz go na
plycie ktora ja poprawnie obsluguje a bios posiada funkcje orchony przed
przegraniem (wylaczenie komputera po przekroczeniu wczesniej ustalonej
temperatury) to nie zadnego ryzyka pzregrzania procesora.
Aha polecam soltek DRV-2 mam i jestem zadowolony
Pozdrowienia
Grzesiek