Re: AMD K6-2 sux?

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 18:31:13 MET

Użytkownik Averne <averne_at_REMOVE.averne.org> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4lfq4$rcs$1_at_news.tpi.pl...
> Plytka nie wiadomo jaka dokladnie :) Jedyne co znalazlem to ladny napis
> "Super" kolo podstawki na procka. Grafika jest lipna - S3 Trio 3D AGP, bios?
> v4.51 a string na dole ekranu to:
> 06/16/1999-MVP3-586B8661-2S5LEV3IC-00
> Dyski siedzialy rozne, teraz siedzi Seagate 30 GB, chyba U5. Czym jest via
> 4-in-1?

1. Wyłącz w biosie AGP turbo i poszukaj dzielnika PCI (ma być 1/3 host clk), ISA (1/4 PCI).

Mam na dysku bazę bios-id i wynika z niego że masz płytę PCPartner'a (Vtech)
(jak będziesz miał szczęście to znajdziesz nowszy bios ale ten Twój wygląda na całkiem
nowy- www.google.com pcpartner 586)
Zainstaluj tylko jedego dimma i wsadź go do slotu nr1 a w biosie ustaw pamięć
najwolniej (ras, cas to ras - daj najwyższe opóźnienia).

Jeszcze kwestia procka - _napięcie vcore_ daj mu w zależności od wersji na 2.2 lub 2.4V
i sprawdź cooler czy nie ma przyklejonej pod radiatorem takiej taśmy -"jak opakowanie czekolady"
(bez sensu to kiedyś naklejali - zdrap i delikatnie posmaruj jakąkolwiek pastą termoprzewodzącą)

Zasilaczem też mógłbyś się z kimś wymienić na chwilę.

PeJot