Re: Windows

Autor: <<< JAREK >>> (xjarek_at_go2.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 19:13:27 MET

Upewnij się czy ten program jest używany przez system win 98
Wciskając alt , ctrl i del
Pojawi ci się tabela
znajdz tam nazwę tego pliku i naciśnij zakończ zadanie
potem spokojnie możesz usunąć ten plik z folderu Windows

Użytkownik Rafał <x-man_at_cidernet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4jr7a$63t$1_at_news.tpi.pl...