Zewnetrzny monitor LCD i karta grafiki

Autor: bogunow (bogunow_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 17:04:32 MET

Witam, mam wielki problem.
Zaczelo sie tak:
Padl zasilacz, ktory wymienilem.
Po wlaczeniu z nowym zasilaczem komputer
rusza ale monitor LCD swieci sie na bialo i nic.
W czasie wymiany zasilacza musialem wyjmowac
karte grafiki S3 Virge/MX+. Komputer jest troche
nietypowy bo siedzi sobie w maszynie przemyslowej
przytwierdzony z tylu monitora LCD.
I tak juz mysle sobie ze moze w czasie gdy byl rozebrany
pozmienialy sie jakies ustawienia wyswietlania i teraz monitor
nie chce ruszyc.
Kompletnie nie mam pojecia jak to jest z tymi LCD.
Ale swoja droga to przeciez przed zaladowaniem
sterownikow powinien wyswietlic sie BIOS itp.,
a tu nic, czasami migna tylko jakies czarne paski.
Podlaczalem zwykly monitor na drugie wyjscie z karty
i wszystko jest OK.
Moze ktos ma jakies pomysly ???
Ale to jeszcze nie wszystko....
......najgorsze dopiero sie zaczelo.
Mam drugi identyczny zestaw w innej maszynie,
wiec wyjalem z niej karte grafiki i wsadzilem do padnietego kompa.
I nic ..!!!!! Bez obrazu. Wiec wsadzam ja z powrotem do dobrego
i ......... kompletna kicha - drugi tez juz nie dziala.
Teraz to juz jestem zalamany, przeciez wyjalem tylko karte
i wsadzilem ja z powrotem a efekt taki jak na pierwszym kompie -
- jasno podświetlony bialy ekran.

Niech ktos mi pomoze bo kompletna klapa :-(

--
BoguNow