Re: Problem z karta TV!

Autor: Jan K. (kjan_at_astercity.net)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 16:31:12 MET

"Sebastian" <sbatog_at_onet.pl> wrote in message
> BT878

> zasilacz mam 250W poprzednio tez byl taki sam, w mialem wiecej kart
nie no chyba szyna nie rzutuje bo przeciez dzielnik dla pci jest ok i czy
dla 66 czy dla 100 czy dla 133 jest 33
zasilacz odpada na 100%
na czystym systemie 1 dysk , k.graf , ram , proc , muzyka
nie dzialalo
normalnie przy 2xsiec 2xmuzyka tv kgraf 2xhdd 1xdvd 1xcdrw 4 wiatraki
zasilacz 250W
wyrabia wiec nie sadze zeby to byl problem wlasnie zasilacza .
Tuner oparty na bt848
Pozdrawiam Klubowiczow - JAn :)