Re: 486 SX

Autor: m (gmih_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 15:40:00 MET

Chris napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam , wlasnie probowalme reanimowac tego dziadka
>i przy starcie pojaiwa sie talie cos:
>"HDD controler failure"
>
>Kontrolera do FDD i HDD nie ma na plycie - jest na takiej dluuguej
>karcie, no i dodam tylko ze w biosie jest data 1902 - ale to chyba nie
>ma znaczenia.
>
>Czy da sie cos jeszcze zrobic cos z tym kompem, dysk jest sprawny cale
>425 MB

U mnie sie dalo. Tez SX, dysk nawet mniejszy. Hula jak za dobrych lat.
Problemy byly z dyskiem, ale w koncu zakrecil.
Moze calkiem usiadl sterownik (wlasnie ta karta) - czesta przyczyna.
Ale sprawdz polaczenia i kontakt karty w plyte.
Spruboj wejsc od razu w setup i poczytac cos o HDD, chociaz to chyba malo
da.