Re: Dziwne zachowanie nagrywarki

Autor: Andrzej Milewski (madler_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 14:22:56 MET

Generalnie nie wiem co jest przyczyną ale płyta czyszcząca w 99% nie czyści
napędu, jedynie ręczne rozkręcenie i przeczyszczenie soczewki, ale to nie
wszystko bo czyści się jedną stronę rozmawiałem z ludzmi z serwisu RTV to mi
powiedzieli że soczewkę daje się odleić i przeczyścić z drugiej strony a
następnie przykleić z powrotem wiem że to strasznie brzmi ale takie są
fakty.
Andrzej