LITE ON - ? oraz DVD - ? :)

Autor: sOap (soap_at_go2.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 14:55:45 MET

1. Po ile sa do kupienia w sklepach chodzi mi o srednia cene...
2. Gdzie polecacie dokonywac zakupow?
3. Czy sa moze do dostania "piraty" ale na DVD? - zaaznaczam ze nie mowie o
divX ;)
4. CZy moze w okolicach Gdanska Oliwy ale takze i reszty trojmiasta sa
jakies wypozyczalnie DVD? Ile taka przyjemnosc kosztuje i jakie sa warunki,
tzn. chodzi mi czas wypozyczenai itd.
5. Na marginesie to jaki czytnik mi polecicie?
6. Co sadzicie o fiirmie LiTE ON, wiel ludzi ja chwali...
7. Gdzie ta firma ma jakis servis w 3city?!

--
[- POzDrOw|eN|@ !!! // Sp3c|aL tHx. !!! -]
[- KOnTaKt: GSM: +48 501800741 -]