Re: AthlonXP a ECS k7vza

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 14:14:58 MET

"Cookie" <cookie_at_is.crazy.ro> wystukał
(news:3c70dc38$1_at_news.vogel.pl):

> Niedawno od kiedy poległ "śmiercią termiczną" mój duron800
> pozostała mi płyta ECS K7VZA rev3.0 (Bios 03/14/01).Czy da się
> uruchomić na niej Athlona XP np:1500 a dopiero wtedy odnowiłbym
> bios (teraz nie mam procka).
Tak, udalo mi sie to zrobic, mialem tylko Morgana pod reka. Na drugim
komputerze przygotowalem dyskietke z DOSem, BIOSem i odpowiednim
autoexec.bat, ktora automatycznie zaprogramowala nowy BIOS. A wszystko
to z lenistwa, bo wystarczylo pojsc do sasiada i pozyczyc jakis slaby
procek.
Pozdrawiam
Egghead