Re: Ktora z GF2 mx-400?

Autor: Krzys (nowique_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 14:01:31 MET

Uzytkownik "Andrzej Pinczuk" <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> napisal w wiadomosci

> Jakos obrazu podobna, ja bym z tych trzech wybral
> prolinka.

- Ja tez wybral bym prolinka ale w wersji ultra (chyba mial tylko 32 MB -
ale mimo to znacznie szybszy niz ten z 64MB).
- Firma Palit do swoich kart daje pamieci takie jakie akurat ma. Jak sie uda
to mozna miec karte z naprawfe niezlymi pamieciami (mam taka karte -
fabrycznie pamiec byla ustawiona na 140MHz ale dala sie przetaktowac na 195
MHz bez zadnego chlodzenia).
- Jesli chodzi o Minty to nie mialem z nimi doczynienia.
Pozdrawiam
Krzys