Re: Problem z karta TV!

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 14:13:48 MET

> no wiec tak jak pisalem w trybie pelnoekranowym wystepuje poslizg miedze
> obrazem a glosem,
Tu zupelnie nie wiem o co chodzi

>poza tym snieg, obraz jest jakis pofalowany i pojawily
> sie te paskudne pionowe paski
U mnie pionowe paski byly wynikiem dotykania(zwierania) gniazda antenowego
do obudowy.

> Próbowales ustawic szyne na 66MHz ?
> jeszcze nie, myslisz ze to cos da?
Nie mam pojecia ale próbuje znalezc zaleznosc pomiedzy utrata jakosci a
zmianami w sprzecie ja stawialem na to ze kupiony Aver jest lipny. Ale po
twoim poscie widze ze niekoniecznie musi to byc jego wina.
A moze za slaby zasilacza ?
Juz sam nie wiem.

> wlasnie sciagnalem jakies drivery z stycznia 2002 i sporoboje z nimi
W drivery raczej nie wierze sam sprawdzielm kilka na 2 róznych kartach.
Dodatkowo sprawdzilem na win 98 i XP, na Borgu i orginalnym sofcie.

Rotary