Odtwarzanie dvd

Autor: Remek (costam_at_cos.tam.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 13:05:16 MET

Witam. Nie jestem pewny czy dobrze trafilem ale mam problem z odtwarzaniem
dvd. Mam karte Nvidia GeForce 2mx100/200 i pyzy uruchamianiu filmu dvd
otrzymuja komunikat o zlej rozdielczosci , odswierzaniu oraz o DD overlay.
Zmienialem wszystko i nic az pewnego razu film poszedl.Bylem w szoku (nic
wczesniej nie zmienialem)lecz po 15 minutach juz nastepnego filmu nie nozna
odtwarzac.
Podejrzewam ze jest to cos z DD Overlay gdyz w panelu sterownia directX we
wlasciwosciach DDraw nie mam zadnych szczegolow w ramce overlays.
 Czy ktos moze mi pomoc rozwiazac ten problem.
Z gory dziekuje
Remek