Problem z myszą

Autor: Tomasz Chojecki (praxiis78_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 11:30:18 MET

Witam

Od pewnego czasu myszka zaczęła mi się dziwnie zachowywać (od utraty
kontroli nad nią aż do tego że system przy starcie wypisywał że mysz PS/2
jest nie zainstalowana), walczyłem z tym kilka tygodni, czasami pomagał
restart komputera czasami nie. Postanowiłem w końcu przeinstalować cały
system od zera i jakież było moje zdziwienie gdy od razu odstałoem komunikat
że mysz jest nie zainstalowana i żebym sobie ją podłączył do PS/2.
Instalowałem również dwie inne myszki i to samo.
Gdzie może tkwic problem? Osobiscie bez myszy sie mogę obejśc ale inni
niestety nie.

Za pomoc z góry dziękuje

Tomek