Re: DO WSZYSTKICH KTORZY CZYTAJA PL.COMP.PECET

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 10:29:21 MET

HMM HMMM
płyta gł. bez biosu - a biosik to swego rodzaju oprogramowanie raczej nie
zadziała więc często soft + hard - tego typu pytania muszą wystąpić
Napewno trzeba niektóre pytania tolerować, a niektóre (Zawiesza mi się W...
bo zainstalowałem Gierkę XXX) ignorować a gości je zadających ostrzegać -
podawajcie im po prostu inne właściwe listy dyskusyjne !!! Po co mają się
męczyć i czekać na dziwne odpowiedzi o jakichś dziwnych nazwach (dla nich
ważne aby na sprzęcie XXX zadziałała gierka YYY to takie proste)

Slaff