Re: ABIT TH7II-RAID - problem z AGP

Autor: TeEmES (totmes_at_polbox.com)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 10:07:20 MET

Raffa <rafalw_at_interia.pl> napisał...

> GF 2 Ti/450 jes tylko AGP x2 ?????????

Nieeee - of course ze jest x4 rowniez jak wszystkie GF2 zreszta -
- ale chipsety intela pod P4 akceptuja od (!) x4 - wiem, ze niektore
AGP x4 kompatybilne w dol maja jumper na karcie
przelaczajacy sygnal 3.3 V i 1.5 V. Nie wiem co sie dzieje w przypadku
Abita TH7II- czy nie jest w stanie programowo przelaczyc
zlacze na x4 .... w kazdym razie wszelkie proby instalacji Gainwarda
na tej plycie koncza sie tak jak wspomnialem wczesniej.
Starego Matroxa II na PCI instaluje bez problemow.

Pozdrawiam
TeEmEs