Re: DO WSZYSTKICH KTORZY CZYTAJA PL.COMP.PECET

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 09:18:56 MET

"Van_Tomas" <tomassek_at_poland.com> wystukał
(news:a4pa62$pcd$1_at_korweta.task.gda.pl):

> Tiaa ??? A powiedz mi... Jak Ty uzywasz komputera bez systemu ? Hee
> skoro komp to czysty sprzet bez oprogramowania nim zarzadzajacego
> ??? I jak rozpoznajesz te problemy.. Podaj kilka przykladow...

Dalej nie rozumiesz. Na poczatek wystarczy takie rozroznienie:
* komputer nie dziala lub dziala wadliwie niezaleznie od instalowanego
OS, np. czarny ekran i 4 bipy = problem sprzetowy
* komputer dziala, ale user nie wie, jak wlaczyc przenoszenie wyrazow w
Wordzie = problem programowy, softowy; jak wolisz
* grupa problemow posrednich np. wieszanie sie w Windzie - na ogol
standardowe 2 odpowiedzi uszkodzona pamiec lub "invalid user",
wystarczy poczytac FAQ aby takich pytan nie bylo
Za jakis czas tez zbrzydnie Ci czytanie po raz 100 "jak skrackowac Mega
Turbo Car cos tam" - zrozum to.
Pozdrawiam
Egghead