Re: ECS k7s5a i modem Pentagram Omen - czy ktos mial z tym problemy ?

Autor: Zabiel (kmay_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 08:42:03 MET

Nie do końca jest to prawda. Mam trzy zestawy które chodzą w konfiguracji:
K7S5A + modem z chipem Motoroli + WIN ME(2szt. Motorola i 1szt. Zoltrix)
chodzą bez problemu -myślę, że jest to kwestia sterów. Napisz do pomocy
technicznej Zoltrixa to podrzucą Ci odpowiednie stery. Mam problem z tymi
modemami ale pod WIN XP (to już inna bajka)
Pozdro
Zabiel