Re: DO WSZYSTKICH KTORZY CZYTAJA PL.COMP.PECET

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 07:59:15 MET

Hi,

Luckydar wrote:

> Wtrace sie, ale nie do konca sie z tym zgodze. Niektore osoby wchodza na ta
> grupe z poziomu WWW, np. Onet Niusy, a tam nie ma zadnego newsbota.

Jest. Wystarczy że mają prawidłowy adres nadawcy w polu From:, bramka
nic tutaj nie zmienia.

> Natomiast "pecet" brzmi dwuznacznie - pecet to pecet: i sprzet, i Winda i

Niestety. Dlatego na razie musi starczyć FAQ i jasne określenie tematyki,
a wciąż trzeba walczyć o zmianę nazwy grupy.

> chce... A najlepiej poczytac troche grupe i potem dopiero pisac...

Tak należy według Netykiety zawsze robić :)

> Poza tym IMHO nie jest takie proste odroznienie problemu sprzetowego od
> systemowego. Mialem np. uszkodzony RAM, a winilem system. I do tego tez byly

Dlatego jestem za funkcjonowaniem czegoś w stylu "lekarza pierwszego
kontaktu" w postaci grup o systemach operacyjnych -- w wątpliwych
przypadkach osoba pyta się np. na grupie pl.comp.os.ms-windows.win9x,
a jeśli problem według bardziej obeznanych wydaje się bardziej sprzętowy
niż programowy dostaje propozycję zadania pytania na pl.comp.pecet.

Typuję grupy "systemowe" do tego mechanizmu, gdyż panuje na nich
mniejszy ruch zazwyczaj niż na pececie (np. na pl.comp.os.ms-windows.winnt
jak jest 50 postów dziennie to już dużo, a tutaj czasem i 400 jest :) ).

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./