Re: Problem z portem Centronix na p³ycie MSI K7T266 Pro2

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 06:59:11 MET

U¿ytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Moze byc ktorekolwiek zwiazane z LPT.
> Czyli chociazby z trybem pracy (ECP, EPP itp.)
> lub przerwaniem, jakie port zajmuje.

A wiesz w ogóle o czym mówisz czy tak mielisz bez sensu?
Wyt³umacz mi proszê, dlaczego ustawienie ECP zamiast EPP
mia³oby wysuwaæ pust± stronê przy starcie komputera?????

> Na pocieszeniu dodam
> tylko, ze HPki zawsze byly wredne i mialy cudaczne odchyly.

???
Od 1993 u¿ywa³em HP 550C bez najmniejszych problemów...
Teraz kupi³em HP940C i na dwu komputerach chodzi dobrze
a na tym jednym wariuje... wnioskujê, ¿e to wina komputera
a nie drukarki - komputer nie powinien iskrzyæ STROBE na
porcie gdy nic nie drukuje i wtedy drukarka siedzia³aby cicho.
Co¶ sie na tym porcie musi dziaæ podczas startu i na te
zak³ócenia reaguje drukarka przygotowuj±c kartkê do druku.
Kolega ma identyczn± drukarkê na innym komputerze i te¿
sprawdza³ mi ten scenariusz w³±czenia kompa przy w³±czonej
drukarce i u niego nic siê nie dzieje, co jeszcze raz
utwierdza mnie w przekonaniu, ¿e to nie drukarka ma
"cudaczne odchy³y" lecz komputer robi jak±¶ zmy³kê sygna³ami.