Re: Proszę o szybk? pomoc!

Autor: bug (my.e-mail.is_at_my.sig)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 00:26:28 MET

,---. /(/( Sun, 17 Feb 2002 19:06:19 GMT,
'--. \.--' . .\ wewiórka znana też jako "R.B."
<mailto:robert.bargiel_at_pandora.be>,
   `-; < / wprowadza w życie plan podbicia świata
      `v-.J-.J przy pomocy puszki mielonki konserwowej:

>:-)) Troche to dziwne. Jedyne co przychodzi mi do glowy to:
>Cos sie poluzowalo i po zmianie polozenia siada na swoim miejscu,
>albo jakis kabel jest przetarty (po przewroceniu kompa kabel moze przestaje
>zwierac z .....).

Zwarcie mówisz... Wszystko w piątek posprawdzam!

>Moze tez byc cos takiego, ze wiatrak po polozeniu kompa zaczyna lepiej
>pracowac. W normalnej pozycji sily na lozysku wiatraka sa rozlozone mniej
>korzystnie niz przy pionowym ustawieniu. Najlepiej zdejmij obudowe i
>poobserwuj jak to sie wszystko kreci w obu polozeniach.

Obudowa u mnie jest "standardowo" zdjęta już ponad rok by
kontrolować co i jak... ;) Wiatrak od procka w obu wypad-
kach chodzi raczej identycznie, tj. ja różnicy nie widzę.

>Sprobuj z pozyczona kostka RAM. 85% sa uszkodzone.

No tak, ale czemu zupełnie bezawaryjnie w takim wypadku
chodzą, gdy komp jest poziomo? To nie RAM...

Best regards/Pozdrowienia,

Blazej [bug]

--
Blazej - bug - Kozlowski - "Jemy, aby zyc, nie zyjemy, aby jesc."
+48608093718 bugi_at_akw.pl -