Re: USA

Autor: Marcin Folek (kelof_at_rogers.com_!_)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 22:28:59 MET

"Pszemol" <Pszemol_at_polbox.com> wrote:
> Ja chcę kupić komputer za $200 - powiedz mi, który to model za taką cenę
> można w Circuit City kupić? Ty pewnie "dobrze poszukałeś" więc mi
> powiesz...
zaczynamy dyskusje na temat wyzszosci jajka nad kura.. kazdy sklep ma
swoje + i -, kupowanie sprzetu w duzym sklepie jest o tyle mile, ze gdy
cos sie rozwali, to bez szemrania zostaje to wymienione, gdy mi sie cos
nie podoba to to wymieniam (nie trzeba ogladac dokladnie monitora, skoro
moge go wymienic gdy trafie na trefny egzemplarz), albo dostaje kase...
czasami mozna kupic cos po dosyc okazyjnych cenach, ale nie wymagaj by
sklep byl jednoczesnie komisem i hurtownia komputerowego zlomu (kupisz
cokolwiek nowego za 200$, szczerze watpie).. bierzesz pierwsza lepsza
gazete do reki i na pewno znajdziesz firme, ktora sprzedaje sprzed uzywany
i taki 'odnowiony' przez producenta, ktory mozna kupic za stosunkowo male
pieniadze z jakas gwarancja (i wtedy pewnie za 200$ uda sie kupic jakies
firmowe p2 + 17" monitor)

--
Kelof -> cs993373(at)cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming