Teac W54E

Autor: Jan Kobior (jkobior_at_rubikon.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 22:28:46 MET

                Witam

   Mam pytanie do osób dobrze znających mechaniczną konstrukcję
nagrywarki W54E.
Pewnego razu nagrywarka zaczęła się nienormalnie zachowywać
tzn. każdą włożoną płytę, obojętnie czy nagraną czy pustą wyrzucała
po krótkim migotaniu diodą. Ponieważ gwarancja się skończyła
zdjąłem obudowę myśląc o oczyszczeniu soczewki, i ze środka wypadł
pierścień z twardej pianki o wymiarach takich jak część mocująca płyty CD
i grubości 3,2 mm. Chociaż bez problemów demontowałem i składałem różne
urządzenia to w tym wypadku nie potrafiłem ustalić gdzie był ten pierścień.
Co ciekawsze po zmontowaniu (bez tego pierścienia) nagrywarka działa
prawidłowo.
Czy ktoś kojarzy gdzie ma być ten pierścień.

Pozdrawiam
Jan Kobiór