Re: Napedy FDD - ktory lepszy ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 21:30:10 MET

On Sat, 16 Feb 2002 11:32:54 +0100, "Michal" <mikent_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>TEAC produkuje dobre napedy. Oprocz tego polecam NEC'a (jednego mam juz ze 8
>lat od mojego starego 386 na razie przezyl juz 2 komputery :-)))

Nie porónuj napędów sprzed 5-8 lat z dzisiejszymi. Dzisiaj chłam się
robi. Pierwsze napędy CD, objętnie jakiej firmy, były naprawdę
porządnie zrobione, bo kosztowały majątek. A dzisiaj kosztuje to to
gorsze, to i szajs się sprzedaje.
Oczywiście TEACa to nie dotyczy :) Oni ciągle trzymają ten sam wysoki
poziom.
Heh, czasem mam ochotę napisać do ich supportu i powiedzieć, że ich
kocham, za ten sprzęt, co produkują ;)

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków