Re: Jka p³yta pod Durona/Athlona

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 21:11:22 MET

U¿ytkownik <lokomotyw0_at_poczta.onet.pl> napisa³:

| nie daj sobie wcisnac drogiego asusa lub abita-
| przestalo sie oplacac.
| lepiej kup dobre ddr i procek.
| plyta obsluguje xp

Cze¶æ,
Ja równie¿ u¿ywam tej p³yty (wersja z LANem) i mogê j± naprawdê poleciæ,
zw³aszcza za tê cenê. P³yta jest bardzo stabilna i wydajna, oferuje ciekawe
rozwi±zanie, je¶li chodzi o pamiêæ: albo SDRAMy, albo DDRy.
Nie ma jednak ró¿y bez kolców: p³yta jest niestety uboga, wiêc nie
spodziewaj siê wodotrysków. Brak mo¿liwo¶ci zmiany mno¿nika i napiêcia;
przydatnej funkcji do wy³±czania komputera w przypadku przegrzania
procesora.
I jeszcze jedno: warto ¿eby konfiguracj± tej p³yty zaj±³ siê kto¶ obeznany
z ECSami - z w³asnego do¶wiadczenia wiem, ¿e wiele nie trzeba aby
doprowadziæ do niestabilno¶ci. Kiedy jednak wszystko bêdzie piêknie
ustawione - K7S5A to ma³y odrzutowiec.

BTW niektórzy mówi±, ¿e to te¿ zale¿y na serie p³yt, jaka siê trafi. S±dz±c
po moich prze¿yciach z K7VZA maj± racjê.

Pozdrawiam.