Re: komp wyłączony a dioda na klawiaturze swieci - co

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 20:53:41 MET

Użytkownik "MrK" <SY06913_nospam_at_rejestracje.pl> napisał:

| Zauwazylem wlasnie, ze po wylaczeniu komputera na klawiaturze nadal
| swieci sie dioda NumPad :-? Kie licho? Plyta to k7vza. Wczesniej niby
| bylo OK.

Cze¶ć,
miałem to samo, kiedy nie wyłaczyłem komputera w "kulturalny" sposób,
jedynie z Powera :-) To jeszcze nic. Kiedy np. elektrownia wył±czyła pr±d i
po chwili wł±czyła - komputer samoczynnie się uruchamiał.. bardzo
denerwuj±ce zwłaszcza w nocy. Na szczę¶cie awarie zasilania zdarzały się
rzadko.

Pozdrawiam.