Re: CD-ROM ... DVD - ?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 19:37:21 MET

> pozsotaje jeszcze acer, philips, creative, yamaha, sony.... :)
> wiec ?

wszystkie opinie i tak beda subiektywne... jak chcesz to kieruj sie kolorem
obudowy albo szykaj opini na podanych wyzej stronkach.
Calego mega testu i tak tutaj nie uzyskasz a opini o niektorych modelach w
ogole :))
wez takze pod uwage ze sa zajebiste roznice w poszczegolnych modelach (np
stare LG32 i LG40 - pierwszy spoko, nastepny pada jak sie da ale sa
oczywizda wyjatki)

> jak jest z glosnoscia w TOSHIBE? Bo w teacu mam doswiadczenia bo mam CD-RW
> 4x4x32 i jest bardzo cichy!

bo jest dosc wolny przyznasz? bo to teac )nie widzialem zbyt glosnego choc
moja w524e nie jest cicha)

> ps.: czy jezeli DVD-ROM dzilac bedzie krocej niz CD-ROM to jak ma sie
np.;
> nagrywarkagdzie bede eXplatowal CD-ORMa do zwyklego CD-roma :) - chyba

posluchaj przedpiscow i jesli nie planujesz DVD ogladac to lepiej kup dobry,
drozszy CD. Mam DVD i poza tym ze faktycznie jest ciut lepszy od CD to
szkoda kasy!!! Fily widzialem dwa i wiecej nie chce, glownie dlatego ze mam
jeszcze 140 divixow:))) taniej szybciej i rownie dobrze...
A czas zycia bedzie rownie przypadkowy jak zwykle... niezaleznie od medium
> zamieszalem :)
fakt:)))

mosciak